• newsbjtp

Xi'an Healthway Biotech Co., Ltd Putovanje u Yunnan

Xi'an Healthway Biotech Co., LtdPutovanje u Yunnan

psc (3)

Dan 1: Nakon mjeseci iščekivanja, tim iz Xi'an Healthway Biotech Co., Ltd je krenuo na uzbudljivo putovanje u Yunnan na putovanje naše kompanije. Uzbuđenje je bilo opipljivo dok smo se ukrcavali na let iz Xi'ana, ispunjeni željnim iščekivanjem avantura koje su nas čekale.

Po dolasku u Yunnan, odmah smo bili opčinjeni slikovitim pejzažima i živopisnom kulturom po kojoj je ovaj region poznat. Smjestili smo se u naš hotel koji je pružao zadivljujući pogled na okolne planine i pripremili se za dane koji su pred nama.

psc (9) 2. dan: Drugi dan je započeo posjetom čuvenoj Kamenoj šumi, UNESCO-voj svjetskoj baštini. Divili smo se krečnjačkim formacijama koje su ličile na šumu od kamena, zaista prizor za posmatranje. Bila je to savršena prilika za timsko povezivanje dok smo se kretali kroz labirinte i snimali bezbroj fotografija.

Poslijepodne smo posjetili lokalnu plantažu čaja, gdje smo naučili o umjetnosti uzgoja čaja i imali priliku probati neke od najboljih čajeva u Yunnan-u. To nije bilo samo obrazovno iskustvo već i prilika da se uvaži kulturni značaj čaja u kineskom društvu.

3. dan: Vrhunac našeg putovanja nesumnjivo je bila posjeta veličanstvenoj klisuri Tiger Leaping. Pogled koji oduzima dah na bučnu rijeku Jangce i visoke litice ostavile su nas zadivljene veličanstvenošću prirode. Dok smo pješačili po uskim stazama, podržavali smo i bodrili jedni druge, stvarajući osjećaj drugarstva unutar tima.

4. dan: Četvrtog dana smo se upustili u stari grad Lijiang, poznat po svojoj dobro očuvanoj drevnoj arhitekturi i bogatoj Naxi kulturi. Posjetili smo Stari grad Lijiang koji je pod zaštitom UNESCO-a, koji vijuga kroz njegove uske kaldrmisane ulice, poredane tradicionalnim drvenim kućama. Užurbane pijace nudile su niz lokalnih rukotvorina, bilja i suvenira, što nam je omogućilo da kući ponesemo komadiće šarma Yunnan-a.

5. dan: Naš posljednji dan u Yunnan-u proveli smo u istraživanju prekrasnih krajolika Dalija. Posjetili smo slikovito jezero Erhai i provozali se čamcem, uživajući u spokojnoj ljepoti okoline. Slikovita planina Cangshan, sa svojim snježnim vrhovima, pružala je zadivljujuću pozadinu.

dali healthway

Uveče smo se okupili na oproštajnoj večeri, razmišljajući o nezaboravnim iskustvima i uspomenama stvorenim tokom našeg putovanja. Bilo je evidentno da ovo putovanje nije samo ojačalo naš timski rad, već je podstaklo i dublji osjećaj jedinstva i drugarstva među osobljem.

Dan 6: Teška srca, oprostili smo se od Yunnan-a i vratili se u Xi'an, noseći sa sobom obnovljen osjećaj energije i motivacije. Putovanje nam je ne samo pružilo priliku da se povežemo s prirodom i uronimo u lokalnu kulturu, već nam je poslužilo i kao podsjetnik na važnost timskog rada i saradnje unutar naše kompanije.

Dok nastavljamo sa radom u Xi'an Healthway Biotech Co., Ltd, uvjereni smo da će nas uspomene i iskustva stečena sa ovog putovanja nastaviti inspirirati i pokretati naš zajednički uspjeh u budućnosti.